/ Allmänt /

Håll om mig!

Glöm inte bort att kramas. Kroppslig närhet är viktigt. Det får oss att må bra. 
Så, min uppmaning till dig i dag är att ge bort en kram, till en närstående, partner, sällskapsdjur. . .
Socialt beteende stimuleras, ger välbehagskänslor, minskar stress, pulsen sänks, stimulerar läkande processer, kan dämpa rädsla och sprider glädje.
Va rädda om varandra! - Här kommer en kram, från mig till dig.
hälsa / kramas / välmående
#1 / / Nettan:

Tack för kramen! den värmde och jag ska kramas vidare senare till kärleken i mitt liv och mina barn!

Kram
Nettan

#2 / / Linda:

Tack för kramen! Här får du en tillbaks!

Kraaaaam Linda

#3 / / helenasenklavardag:

Tack snälla det behövdes! Jag ger en bamsekram tillbaka.
Kram Helena

#4 / / Fröken Foto:

Så go du är! Kram tillbaks :)

#5 / / Edith och Jag:

Vilken fin uppmaning! Det blir extra många kramar till alla här hemma idag och en kram genom bloggvärlden till dig :)
Kram Maria

#6 / / Sandra :

Visst får det oss alla att må bra!! Här
Ska kramas!

Stor kram till dig med!
Sandra

#7 / / Nilla:

Så viktigt Nina. Tack för din kram och En stor varm kram till dig!

#8 / / Jannike - Bromans Bravader:

Stooor kram tillbaka!!!