/ Allmänt /

Check-Up

Inledde min morgon med ännu ett besök hos naprapaten, men han fick inte loss låsningarna. . . 
 
För några veckor sedan roade jag mig med att göra en ”advanced energy and fitness check-up”. 
En scanning, analys och diagnos av kroppen genom att lägga min hand på en biopulsar.
Testa kan man ju alltid göra tänkte jag. 
Förutom ett ganska positivt resultat totalt, med en positiv aura, så sa maskinen att jag hade en trasig axel, skador i nacke,
en viss problematik i ländryggen, strulig sköldkörtel, hypofys och binjure. 
biopulsar / energy-fitness-checkup
#1 / / Suss:

Oj det var mycket som inte var bra hos dig! Hoppas det blir bättre snart, kram Suss

#2 / / Ekenäsliv:

Hu då! Kroppen kan verkligen bråka med en...
Va rädd om dig!
Kram Anna

#3 / / Lena:

Oj då, lät inte så kul. Hoppas det är nåt som går att reparera!

Kram Lena

#4 / / Adela:

Hoppas det rättar till sig med dig! Du är så vacker, synd att du ska ha så ont. Underbara bilder på dig här i bloggen!

Kram
Adela

#5 / / carola:

åh jag skulle behöva en sån kille ibland.. det här med att jag måste lära mig att slappna av. Måste.
Ta hand om dig fina. Kram

#6 / / mittgodastefinaste:

Åå det låter ont kära du. Hoppas att du slipper så mycket väntetider som du hade råkat ut för också.

Hoppas att du har haft en fin påsk! Var det Spanien?

Vi ses ju snart väl?! På Bloggdagen! Kram Jenny

#7 / / dianasdrömmar:

Din stackare stor kram till dig/Diana

#8 / / The Place To Be:

Ooops undrar vad som skulle upptäckas om jag gjorde en sån. Låter ändå bra även om man ibland vill leva i förnekelse.

Kram Malin
Krya på ryggen det är så himla jobbigt, har också en strulig rygg.

#9 / / majamyra | It´s all about the details:

ajaj, inte kul. Ta hand om dig!
Lisa