/ Livet /

Ups and downs

sorg
#1 / / Lena - gott för själen:

Vackra tänkvärda ord mitt i allt jobbigt!

Varma kramar/ Lena

#2 / / The Place To Be:

Verkligen fina ord. Kan känna igen mig. Man inser ju äldre man blir att ibland blir livet bara lite för tufft. En dag i taget. Vissa dagar skit, andra lite bättre.
Vad det än är du går igenom så vill jag ge dig det stöd jag kan och extra varma kramar Malin

#3 / / Maria O:

Vilka fina och kloka ord! Jag anar att det kanske inte är så lätt just nu och skickar den varmaste kram jag kan rakt genom cyberrymden.
Kram Maria

#4 / / mammaxtre:

Jag tillhör inte dem som glidit på en räkmacka genom livet så jag förstår precis.

Kriser betyder utveckling. Det kan vara svårt att se när man står mitt uppe i något svårt, men jag vet att så är fallet.

Kram

#5 / / Maria:

Så kloka ord! Har också fått mig en hel del törnar av olika saker genom livet, som jag ändå lärt mig ett och annat av. Som att uppskatta små saker, inte ta något eller någon för given, leva i nuet....
Vad du än går igenom, så sänder jag mina varma tankar till dig!
Många kramar och hoppas du får en fin helg!
/Maria

#6 / / Adela:

Å du fina jag vet med hur livet kan vara...
Underbar text och jag hoppas du hittar din styrka du behöver som vi alla ♥

Kramar
Adela

#7 / / Ekenäsliv:

Livet i ett nötskal...
Väldigt fint skrivet.
Va rädd om dig!
Kram Anna

#8 / / VÄLKOMMEN HEM!:

Tänkvärt! Och tänk så mycket man fått utstå och genomleva, man borde ge sig själv en klapp på axeln (eller två) för att man orkat leva ibland... Kanske dags att sträcka lite extra på ryggen.
KRAM!
Judita
Ps. Jag har flyttat: www.valkommen-hem.styledevie.se

#9 / / Channal:

Livets toppar o dalar! Det är ok att må dåligt då o då men inte jämt! Då måste man få hjälp och den hjälpen kan ta tid att ta sig igenom. Man får hitta olika strategier och vända tankarna och våga tala om det. Du skriver så bra och kommer säkert på rätt köl... Var rädd om dig fina du!

Styrkekram!! Anna

#10 / / Pernilla:

Ja fina Nina, du är klok och stark du. Det blir snart ljusare. Vi måste boka in en date snart. STOR KRAM Pernilla

#11 / / majamyra | It´s all about the details:

Livet är sannerligen upp och ner, medgångar och motgångar. Sänder en kram!
Lisa

#12 / / Bara anna:

Åh så bra skrivet! Känner igen en del där. Tog inte i tu med att sörja ordentligt när min pappa dog, det har kommit ifatt mig nu flera år efteråt istället....
Hoppas du har en skön måndag vännen....

#13 / / mittgodastefinaste:

Massvis av styrkekramar till dig fina du!

Kram Jenny

#14 / / Sandra :

Livet är verkligen en berg o dalbana...
Tänkvärda ord!
Kram Sandra

#15 / / The Place To Be:

Vill bara önska dig en fin Påsk!

kram Malin