/ Skönhet/Mode /

Beauty show

Make Up Store — BEAUTY SHOW. 
 
I går mötte jag upp Pernilla och Ulrica för att slå följe till Make Up Store´s pressvisning 
av vårens nyheter 2015. 
 
Jag önskar jag hade en sådan arbetsplats, som deras fantastiska lokaler på Södermalmsallén. 
Där möttes vi av vackra kandelabrar och fullt av olika läckerheter och champagne. 
Därefter fick vi ta del av deras fantastiska show. 
Vackra makeuper och kreationer. 
 
Dessutom fick vi med oss varsin goodiebag med bl a Make Up Store´s 
MICROSHADOW · HIGH TECH LIGHTER · GLEAM DREAM 
Beauty show / Make Up Store / Polhem PR / happening / makeup / nytt koncept / pressvisning / vår 2015 / vårens look
#1 / / Hem ljuva hem:

Åhh vad glamouröst. Jag önskar jag hade ert jobb.. Kraaaaam Pia

#2 / / The Place To Be:

Vilka fina bilder du bjuder på!

Kram Malin

#3 / / mittgodastefinaste:

Åh så läckert med alla häftiga underkläder! Där ligger man i lä, sitter här i underställ.
Alltid härligt med en liten goodiebag också!

Kram Jenny