/ Resor /

Unika resor

Ett av det bästa jag vet är att resa. 
Få se mig om i världen. Uppleva saker. Lära mig. Njuta. 
Åker allra helst till ställen där det är varmt. Det mår jag bra av. Livet blir på något vis lättare då. Det är enklare att umgås. 
Man slipper klä på sig en massa kläder. Härligt att kunna starta dagen med en promenad på stranden. 
Det här är ifrån Alicante (ser du fågeln?). Spanien och Thailand är platser jag gärna återkommer till och Stockholms skärgård. 
Vilken är din favoritplats? 
bästa resmålen / resa
#1 / / Villa Freja:

Ja, älskar resor. Haha, när du påtalar det ser jag fågeln. Fin bild. Kram.

#2 / / browneyedgirl:

Ljuvligt :)
Har vart på Dominikanska någon gång och det var underbart där....

#3 / / Hem ljuva hem:

Ja jag ser fågeln, härlig bild.Jag gillar att vara på plats, men inte själva resan. Grekland är favorit hos mig. Kraam Pia

Svar: Håller med, önskar man hade en tidsmaskin som på ett litet kick förflyttar en från ställe till ställe. Det vore nåt det. :)
Ninelin

#4 / / mammaxtre:

Att resa berikar livet. Jag reser inte så mycket som jag skulle vilja. Men jag ser framåt och tänker att jag i framtiden kommer att göra så. Jag är väldigt förtjust i Spanien. Sen har jag en kärlek till NY, så är det bara.

Ha det gott

#5 / / dianasdrömmar:

Öland, Trosa, Sandhamn, Florida och Kalifornien kramis Diana

#6 / / Katarina:

Heeej!
Men å vilken fin bild!
Jag återkommer gärna till medelhavsländerna..;)

Ang. sköldkörteln. Jag fick ju känningar för ett par år sedan och då låg jag lägre än jag brukar men inom "ramen" men då visade det sig att jag hade brist på folsyra som jag åt en kur av och sedan hade kroppen slutat ta upp B12 så nu äter jag även det i tablett form. Be att de även kollar om du har någon vitaminbrist (jag fick be dem göra det för det var inget läkarna själva tänkte på).
Men jag håller med dig.. om du nu ligger på 11 och förut på ex. 20 då är det ju en stooor skillnad.
Hoppas du mår bättre snart!
kram Katarina

#7 / / majamyra | It´s all about the details:

Härligt, jag åker också helst till värmen. Thailand vill jag gärna återkomma till en dag.
Cypern Fig tree bay gillas också. NEW YORK vill jag till, och Californien!