/ Allmänt / Resor /

Thailandsemester


Här kommer en liten hälsning efter flera dagars ledighet. 
Det har varit skönt att släppa allt för en liten stund. Har njutit av att få umgås med familjen, lapa sol och bada salta bad. 
Vi hade förmånen att få delta på bröllop vid stranden. Har ätit och druckit gott, shoppat lite, åkt tuk-tuk och tagit långa promenader längs stranden. Älskar de fantastiska solnedgångarna. Unnat oss massage och fixat naglar. Men tiden gick alldeles för snabbt och nu är vi tillbaka till verkligheten igen. Jag hade gärna stannat kvar längre. 
Thailand 2013/2014 / bröllop på stranden / jul och nyår / semester
#1 / / Emma:

Oj vad dina härliga bilder fick mig att längta till värmen:) /Emma

#2 / / Linda:

Ser fantastiskt skönt ut. Då är du pigg och brun och fin bland alla oss andra transparanta.

Kram Linda

#3 / / Lena - gott för själen:

Underbara, härliga, fantastiska Thailand! Som jag längtar tillbaka. Ni ser ut att ha haft det super!

Kram Lena

#4 / / Fredrika:

Men åh så underbart det ser ut!! Nu blev jag avis;) Härligt att vara brunbränd och tankad på sol och energi!

Kram fredrika

#5 / / Annika:

Vilka härliga bilder du bjuder på! Ni ser ut att ha haft en underbar resa så härligt! Och vilka snygga naglar!! Läckert! Ha en fin kväll. Kram Annika

#6 / / Ekenäsliv:

Vilka underbara bilder!!! Åååå, ååå, åååå vad jag längtar efter sommar o sol och värme nu!!
Ni ser verkligen ut att ha haft det ljuvligt!
Kram Anna

#7 / / Maria O.:

Oj vilken resa ni varit på! Ser underbart ut med sol och värme och jag kan konstatera att jag ser ut som ett mycket blekt spöke jämfört med dig ;) Så roligt att du hittade till min nya sida. Ibland bara måste man våga nytt eller hur ;)
Kram Maria

#8 / / Hem och Lycka:

Ååå hjälp vad underbart! kram!

#9 / / dianasdrömmar:

Åh, vad härligt du har haft det, fin du är stor kram Diana

#10 / / Katarina:

Hej hej!
Men åååå vilka underbara bilder!!
Man vill verkligen tillbaka..;)
Va romantiskt att få vara med om ett bröllop där vid strandkanten.
Kram Katarina

#11 / / Bara anna:

Oh vilka fantastiska bilder! Roligt att se hela familjen på bild. Hur gamla är era yngsta barn?
Var någonstans i Thailand var ni? Ser underbart ut. Har varit i Thailand en gång men tycker det är så långt att resa....
Kram

Svar: Tack :-) Ja, det är lite långt bort, men lika underbart varje gång. De yngsta barnen är tvillingar som är 10 år. Kramis
Ninelin

#12 / / Channal:

❤Sand mellan tårna SOL och varmt hav! Underbart!! Härliga bilder, och du är så tjusig!

Välkommen hem! Kram Anna

#13 / / Pernilla:

Ni är lyckligt lottade att ha detta fantastiska ställe att åka till! Förstår att du njutit! Jättefina bilder! Välkommen hem! Stor kram Pernilla

#14 / / mammaxtre:

Men vilka härliga bilder! Jag smäller av en smula. Har nämligen ännu inte varit i Thailand :-( Vill dock väldigt gärna.

Ha en toppenbra torsdag!

#15 / / lady_G:

men herreguuud.. jag blir lite lagom avis en Torsdag med regnet utanför. Så vackra ni är allihopa, så vackra foton och de där sönerna du har där.. håll dem hårt ;)
Ta hand om dig och hoppas ni kommer snällt in i svenska vardagen igen. KRAM!

#16 / / The Place To Be:

Vilka fantastiska bilder!
Låter som en riktigt drömsemester och toppat med bröllop på stranden!

Kram Malin

Fantastiska bilder du bjuder oss på! Det är ju inte liiite jag saknar Thailand nu. Vi var i Khao Lak 2008 hela familjen ihop med en annan familj. Gifte oss på kapellet Arlanda och hade lite bröllopsfotografering på stranden. Det var kul och så varmt och skönt, ville inte heller åka hem. Hade gärna stannat 3 v istället för 2.
VÄlkommen hem! Det blir ju ljusare här för var dag ;)
/Lisa