/ Allmänt / Mat & Dryck / Skönhet/Mode /

Salta Stänk

Kom nyss hem från glöggmingel i Vaxholm. 
 
Här hade tjejerna fixat för att vi skulle komma i rätt julstämning med glögg och pepparkakor. 
Minglade runt och tittade på allt fint. 
Hittade bl a ett snyggt smycke från IOAKU som jag tyckte om. 
Jag hade turen att vinna bästa instagrambild under kvällen och fick ett presentkort,
så då passade jag på att köpa mig en vacker klänning från Day
Tack för en trevlig kväll Helen och alla andra. 
Salta Stänk / glöggmingel / julstämning / mode
#1 / / Vitaestilo:

Tack för att du kom och förgyllde kvällen och du kommer att bli finast imorgon i din nya klänning.

Kram
Helen

#2 / / Inredning och guldkanter:

Lyckost där! Så fin i den är du! Ha det så trevligt i kväll! Kram Pernilla

#3 / / mittgodastefinaste:

Så mycket fint! Älskar Vaxholm!

Jag ses gärna! Ska vi dra ihop lite bloggbrudar på en AW?

Kram Jenny