/ Underhållning /

Publik

Så ska det låta. 
 
I kväll har jag och min kära mamma varit och lyssnat på ”Så ska det låta” på SVT. 
Kalle Moraeus håller i taktpinnen som programledare.
Karin Westerberg är den nya pianisten tillsammans med Marika Willstedt som hängt med de senaste fem åren. 
Gästerna får förbli hemliga så länge. 
 
Jag gillar musik så det var trevligt och inte minst att få hänga lite med mamsen. 
Det kommer att sändas i dec/jan. 
Så ska det låta
#1 / / mittgodastefinaste:

Mysigt med Så ska det låta med Mamma!

Jättesynd att jag inte kunde hänga med i fredags... Bortrest man och logistikkrasch med kidsen... Hoppas vi kan boka in ett annat tillfälle!

Kram Jenny

#2 / / Hem ljuva hem:

Men vad roligt! Det skulle jag kunna tänka mig, gillar det programmet och Kalle så klart. Kraaaam Pia

#3 / / Suss:

Så spännande! Då kanske vi får se er i tv sen... Kram Suss

#4 / / The Place To Be:

Vad kul! Vi gjorde studiebesök på SVT med skolan. Det var jättekul men det måste vara ännu roligare att se hur en inspelning går till!

Kram Malin

#5 / / dianasdrömmar:

Mysigt kram Diana

#6 / / Villa Freja:

Vad kul att få vara med där som livepublik. Kram.