/ Event / Skönhet/Mode /

Butiken GEIST

I kväll har jag minglat med fina Helen
 
MODE OCH MINGEL
 
Hon hade anordnat ett fint event hos butiken GEIST
Det bjöds på modevisning och tävlingar samt en mängd fina erbjudanden under kvällen. 
Det var många som trängdes bland alla de fina sakerna och i bakgrunden spelades musik. 
Jag gick inte lottlös hem, utan fyllde på min höstgarderob med bl a ett par snygga MissMe jeans och en tunika från Vila. 
Dessutom fick jag med mig den fina korgen med alla godsaker från Matric, Italienska charkuterier. 
Lite mer bilder från modevisningen kommer en annan dag. 
Butiken GEIST / Matric Italgross / Matric charkuterier / clothes / event / home och fashion / mingel
#1 / / Suss:

Så mycket fint där, kul med såna visningar. Kram

#2 / / Annika:

Härliga bilder! Och kul att gå å sådana visningar. Önskar det vore mer sådant här i Umeå. Ha en fin dag. Kram Annika

#3 / / mittgodastefinaste:

Åh det ser alldeles underbart ut, har helt missat den butiken!
Önskar dig en fin helg!

Kramar Jenny