/ Ett hus i solen / Resor /

Still shopping

Snälla, kan jag få ledigt nu?! 
 
Jag har suttit med underlag för byggmöte för en sista avstämning. 
Har väntat i flera veckor på att få tillbaka mina husnycklar och farit runt för att få fatt på dem. 
En av nycklarna var trasig så vi har fått klättra över grinden till poolen. 
Det har tillkommit fuktskador efter stopp i avloppet som är väldigt tråkigt. Det måste åtgärdas snarast. 
 
Jag vet inte hur många butiker vi har besökt. 
Handlingslistan är lång. 
Har nu även sängbord och ett nytt soffbord från Maisons du Monde. De har verkligen mycket fint. 
Det blev några fina korgar till badrummet också. Hittade även ett par bekväma espadrillos för min onda fot. (chk10) 
Krypit på alla fyra och satt ihop byråer. 
 
 I morse tog vi alla en promenad längs beachen. En härlig start. 
Marbella / Spain / inredning / interior / shoppa / skor