/ Ett hus i solen / Reklam/Design/Inredning / Resor /

En gubbe i badrummet

[bild lånad av Michaela]
En snabbvisit i Marbella. 
 
Jag har inte återhämtat mig än. 
Har renoverat min lilla oas i Nueva Andalucia sedan januari och de skulle vara klara innan påsk, 
men det misslyckades tyvärr, och nu skulle det vara klart som i fredags. 
Nästan klart. Några justeringar kvarstår. 
 
Min kära mor följde med mig som sällskap på resan, för jag kan fortfarande inte köra bil efter min fotoperation. 
Behövde dessutom hjälp med inköp för att inreda och packa upp det som redan införskaffats. 
Ta emot leverans av nya möbler som skulle monteras. Avstämning med byggledare och arkitekt. 
 
Galna dagar. Man har klivit över sin gräns när man kräks av smärta. 
Men det var viktiga dagar. Känner mig nöjd med resultatet. 
Leveranser av möbler kom inte som de skulle, installationen av köksbänken blev senarelagd, 
så på slutet blev det en ketchupeffekt. Alla på en gång. 
 
Tacksam för all hjälp av min familj. Mysigt att få hänga lite också. 
Jag tog ett första dopp i poolen. Invigde terassen i nya utemöbler. 
Längtar till nästa gång. 
Marbella / Spain / design / inredning / interior / my home