/ Film/Böcker /

He's just not that into you

Jag fick en inbjudan till en bok via Storytel av en vän. 
Lyssnar till [ he's just not that into you ] och har knappt kommit halvvägs. 
Men det som slår mig främst är - det är så självklart! 
Men med känslor inblandade inte lika fullt så enkelt kanske. 
 
Jag tror mig sett filmen, ages ago. Ingen jag lagt på minnet tydligen. 
Men det är ren och skär utbildning för smarta kvinnor och deras relationer. 
Varför man inte ska sitta och vänta på att en man ska ringa. 
Män är enkla varelser, det är vi (läs kvinnor) som får dem att verka komplicerade. 
Greg Behrendt berättar tillsammans med Liz Tuccillo om mäns beteende. 
Kommer troligen inte förstå dem helt och hållet efter jag lyssnat klart, 
men har ganska roligt längs vägen. 
Men, som jag inledde. Det är självklarheter i min värld.
Även om jag möjligen inte alltid levt upp till dem själv. ;-)
bok / bokgåva / boktips