/ Ett hus i solen / Resor /

In the summer

Vilken sommar 2019 blev! 
 
Vi fick vistas länge i vårt kära Marbella med både familj och vänner. 
Det är alltid lika socialt trevligt och händelserikt. 
 
Vädret behöver man inte bekymra sig om, det är alltid fint. 
Inledde tiden här nere med att se lite mer av Spanien i en Maserati. 
Vilken härlig start! 
Jag har sedan fortsatt vara mamma 100% till både stora och små barn. 
De har verkligen fått haft sommarlov. Det är knappt att de har dukat av sin egen tallrik. 
Jag har flängt runt som om jag hade taxirörelse. 
Det har varit allt från restaurangbesök till att hänga med vänner och familj, åka go-kart, klättra i träd, spela tennis och golf,
fira vänners födelsedagar och mängder med shopping. 
Det har varit underbara kvällar och vi har suttit ute länge. Nattdopp i poolen. 
Jag bestämde mig efter ett långt träningsuppehåll att få in rutinerna igen, och har varit igång tidiga morgnar på gymmet. 
När jag inte har varit där har jag promenerat längs stranden och bara inhalerat lugn. 
Har haft alldeles för mycket stress i min kropp. 
 
Jag tycker att vi var så värda det här. 
Känner mig tacksam och lycklig för möjligheten.